Nu är jag sur....

....rent ut sagt, jävligt sur. Det är ju tisdag ojämn vecka och det innebär att vagnen med finska matvaror är på torget. Gissa om de har byggt in oss bakom allt. De har tagit stor plats på torget....FÖR STOR!!! Vi syns inte. Och inte går det att prata med dem heller. Vi har försökt med de bara ignorerar oss. Så nu har jag ringt till Borlänge energi och skvallrat. De skulle prata med dem. Enligt god knallesed får man inte göra så här. Man bygger på längden och inte ut i "gatan". Jag är skitsur. Vi har blivit kallade nynasare ibland av de som hållit på i många år. Nu säger jag: jä....a nynasare!!

Fin utsikt från vagnen va?

Och så här ser torget ut...tjusigt!


Kommentarer
Postat av: kicki

äh fy fan...be dem dra åt helvete. vet de inte vad knallarna har för regler. Käfta på vetja så kanske de inte kommer tillbaka.

2010-05-11 @ 20:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0