Vaniljdoft i håret.

Nu är det klart...ja lite klart i alla fall. Vi har vägt upp 200 kilo munkmix idag. Så nu är det bara 550 kilo kvar. 200 kilo räcker för Rättviks marknad som vi ska på i helgen så resten tar vi senare. Det tar sin tid att väga upp, men nu har vi gjort det så många gånger att vi börjar få in snitsen. Det är ett måste att få ner det i mindre påsar. Mixen kommer i 25 kilos säckar och det går inte att ha en sån ståendes i vagnen och ösa ur. Dels skulle det ta för mycket plats och så skulle nog miljökontoret inte gilla om vi hade säcken öppnad på golvet. Så...vi har varit duktiga. Nu har P åkt på sin badminton och jag fick i uppgift att städa!!!! Bra fördelning va? Efter städningen ska jag duscha bort doften jag har i håret. Det doftar vanilj från munkmixen. God doft i och för sig, men jag är lite trött på den. Syns senare då....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0