Halv sju...

...var jag ute och gick. Det frusna snöblasket knastrade under fötterna och det irriterade mig. Jag vill ju ha tyst när jag är ute och går i mörkret. Inte var jag ensam heller....flera var på väg till jobbet, eller på väg hem från någon fest. Det blev en snabb promenad.
Nu har jag suttit och läst intressanta sidor på nätet om sånt jag behöver veta för att klara vissa saker i livet. Nyfiken? Ja kanske, men jag kan inte gå in på det här, eftersom det är flera människor inblandade. Någon gång ska jag berätta för er vad det handlar om. Kan lova att bloggen skulle bli mycket intressantare då....men men, nu får ni "bara" höra om min vardag i stort.
Nog om detta...idag vet jag inte hur det blir. Fars dag....men pappa är för långt borta för att jag ska kunna åka dit...ringer istället. På eftermiddagen ska vi få gratismat....igen!!! Ett par som vi känner ska öppna sin nya restaurang i veckan och vill "provlaga" menyn. Då får vi komma och äta. Det blir nog gott.
Nu ska jag ta min take awaykaffekopp och mitt sittunderlag och bege mig till älven för en stunds tystnad. Ska sitta där och bara njuta av stillheten. Höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0