Jag harvar vidare....

...och sätter på en gryta blåbärsglögg på spisen. Ja, jag vet att jag inte får göra det hemma men ingen i familjen har dött tidigare av att jag bjudit på något och jag kan inte åka till Vansbro idag. Varför? Jo, vi ska till svärfar och kratta gräsmattan. Efter hans sjukdom så behövs det hjälp och vad har man varandra till om inte hjälp när det behövs? Har just kommit från träningen.....jag fuskade lite idag. Kände mig stressad och hoppade över några moment. En annan sak vi ska göra idag.....vi ska hälsa på en vän som plötsligt hamnade på lasarettet. Jättesjuk.....och vi tror inte att hon kommer hem igen. Livet är bra orättvist ibland. Ta vara på dagen idag. Du vet inte om det finns en morgondag. Tänk att det ska behövas sådana drastiska saker för att man ska stanna upp och njuta av livet. Nu....kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0