Nu har jag väntat klart.

Det var en lång dag igår...och en lång, sömnlös natt, men nu är han här..."Gorm". Han kom till världen strax efter tre och var frisk och kry. Vägde 3440 och var 51 lång. Gissa om jag är en stolt farmor? Kan knappt bärga mig tills jag får hålla i underverket...snusa in doften av mitt första barnbarn. Vilken lycka.
Annars då? Jo, jag har just kommit tillbaka från Vansbro. Karamellfolket behövde mer glögg inför julskyltningen i morgon och jag har levererat. P har varit hemma och doppat bröd i choklad. Nu är det glöggkokning som gäller. Därefter städning av munkvagnen och sedan planering inför julskyltningen här på söndag. Måste köra på nu....vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0