Bättre dag idag.

Idag känns det bättre än igår. Det första jag gjorde var att ringa miljökontoret i Vansbro....positivt. Papperen väntas bli klara alldeles snart. Bara att köra på med andra ord. Ska träffa henne nästa vecka för det sista. Därefter akupunktur hos sjukgymnasten. Det var skönt....men jag blev helt slut. Det bara snurrade i huvudet när jag ragglade ut i väntrummet. De som satt där måste ha trott att jag var påverkad av något. Tog mig hemåt och laddade med en kopp kaffe inför dagens svåraste övning....lavendel&romantik.blogspot.com . Vilken härlig affär...och inte hade jag behövt vara nervös heller. Summan av kardemumman: Nu har vi sålt våra första marmelader till vår första återförsäljare. Inte illa va?
Hemkommen därifrån....med lätt spänningshuvudvärk......drog vi till Falun och hämtade de där stolarna jag tjatat om i flera dagar nu. De var så fina och Gorm kommer att sitta så bra när han hälsar på hos farmor. På hemväg därifrån...förbi i Forssa och hämtade ett köp från Blocket....inte till oss utan brorsan. Nu har vi slängt i oss en pirog och sitter framför datorn en stund. Vilar oss inför 55 portioner potatisgratäng som ska påbörjas inför leverans i morgon.

Gorms stol...hoppas han blir nöjd.


Kommentarer
Postat av: Millis

Åh vad fin! Den ska han väl bli nöjd med :)

2010-10-30 @ 00:26:16
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0