Förbaskade bolagsverket.

Nu är jag lack......Ringde bolagsverket om vårt namn. -Nu är det så att det finns ett företag utanför Rättvik som heter H.O.M.E of dalarna, sa "tanten". *suck*
Det är ett företag som sysslar med byggnation, inredning och design. Alltså inte ens i närheten av vad vi sysslar med. För att vi skulle få heta det vi ville så var de, med det andra företaget, tvugna att godkänna oss och vårt namn. Jag ringde upp en av delägarna. Han var jättetrevlig och sa att, som han såg det, så fanns det inga hinder för att vi skulle få ta vårt namn. Han skulle prata med sin fru ikväll och höra av sig i morgon. Så nu håller vi tummarna igen...tills i morgon. Hjälp oss att hålla tummarna du också.
Fick en känsla av "jäklaranamma" av allt det här strulet...så nu ska jag flänga runt här hemma och få något gjort.

Kommentarer
Postat av: Kerstin mä toasta

Håller tummar och tår för att du SHD får :)

2010-10-27 @ 13:52:17
Postat av: Millis

Jag och Gorm håller våra tummar och tår!!! :)

2010-10-27 @ 16:13:25
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0