Glömde....igen.

Vad är det för fel på mig? Har blivit så glömsk. Jag som alltid haft stenkoll på allt. Idag, när vi åt toast hos Kerstin och Ove skulle jag ta kort på dem och vagnen....det kom jag på när vi åkte hem att jag inte gjort. Så nu har jag ingen bild att visa er. Hoppas jag kommer ihåg att knäppa lite bilder när vi är ut och äter ikväll.
Vi lägger sista handen vid potatisgratängerna nu. P ska strax bära ut vår portabla cateringugn i bilen och så lastar vi in alla formarna och åker mot Falun. Hoppas det smakar. Lite pirrigt är det allt.....tänk om de inte tycker om den.....huvva.....Loppisen då? Ja, vi tog en tur runt och kollade på alla saker. Då bestämde vi oss för att inte stå på loppis och sälja vårt skrot, som vi hade tänkt. Det var ju lika överallt...barnkläder, gamla porslinsskålar från köksskåpen, prydnadssaker mm mm. Nej, jag tänker ha en spontan loppis här hemma för nära och kära...det som de inte vill ha slänger jag. Punkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0