Kvällsskift...igen.

Ja då var denna dagen till ända då. Började tråkigt. P tog en rejäl sovmorgon. Jag vill ju gärna vara ensam en stund på morgonen.....men inte hur länge som helst. Till slut tröttnade jag på hans tonårsfasoner och gick resolut in och väckte honom. Sen frukost och så iväg till Falun och hämtade vår ugn som varit ute på cateringuppdrag. Potatisgratängen fick med beröm godkänt....skönt.
Marmeladkokning...saftkokning....packning...följesedelsskrivning....etikettskrivning.......chokladpackning....å mycket mycket mera har varit vår sysselsättning resten av dagen. Nu är allt klart....Bubblis sover över eftersom hon ska öppna på jobbet tidigt i morgon bitti. Ska bara skriva klart här så blir det sängvalsen för mig. I morgon.....träning...Vansbro....P:s badminton=min egen tid....skönt. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0