Rensning.

Ok...dagen blev inte riktigt som jag ville, men nästan. Innan P vaknade städade jag ur skafferiet. Herremingud.......Där fanns tusenmiljoner marmelad och syltburkar....alldeles för gamla. Där fanns saft och glögg från stenåldern och chips som jag inte ens visste fanns. Nu har de gått till de sälla jaktmarkerna och jag mår så bra i själen av lite utrensning. När P vaknade (jag väckte honom) så drog vi mot den stora mataffären och fyllde på våra förråd. Så nu finns allt igen....och inget bästföredatum har gått ut. Möbleringen.....tja, den blev det inte något av med. Framåt ettiden ville jag sova middag...jag som varit vaken sedan 4.20. Tyckte att jag kunde "unna" mig det. När jag vaknade lyssnade vi på en talbok....vilket alltid gör att vi somnar. Så, jag sov middag två gånger efter varandra idag. Välbehövligt? Absolut! Dåligt samvete? Ja, lite.
Kvällen tillbringades hemma hos Bubblis och Matheus. Vi skulle checka in online till Londonresan vi bokat. Dessutom skulle vi boka tågbiljetter från flygplatsen in till centrala stan. Efter lite krånglande hit och dit så löste sig allt: Incheckningen kan inte göras förrän i övermorgon och tågbiljetterna struntade vi i...vi tar bussen när vi kommer fram istället.
Nu ska jag sova. I morgon bitti ska jag vara på Falu lasarett för magnetröntgen. Äntligen!!! Efter det ska vi till svärfar och svärmor och hjälpa till med höststädning i trädgården.
God natt.

Kommentarer
Postat av: Millis

Oj gamla chips.. Det skulle aldrig hända här ^^

2010-10-05 @ 23:58:50
URL: http://ivarsgard.blogg.se/
Postat av: Millis

Oj gamla chips.. Det skulle aldrig hända här ^^

2010-10-05 @ 23:59:23
URL: http://ivarsgard.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad bra att du får komma på röntgen men usch vad jag inte gillar den maskinen, man får så lätt klaustrokänsla i den..

2010-10-06 @ 07:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0