Vilodag?

Åh nej då...idag ska det jobbas. Det har P bestämt. Vi ska flytta ur munkmaskinen och varmvattenberedaren ur vagnen. Suck! Jag som trodde att vi skulle vara lediga. Men jag hade att motdrag när han kom med sina tokiga idéer. Om maskinen ska in i källaren då ska det städas där nere först.....vad skulle han säga? Så nu laddar jag för att väcka honom...klockan halv nio en söndag. Surt sa räven. Men visst ska det bli skönt att få det iordning därnere. Om vi dessutom tar det tidigt så blir det dag över till annat. Det är bra.
Igår kväll var vi ju och åt thaimat i Falun. Underbart gott var det. Det är så skönt att Bubblis med bihang flyttat hemåt igen. Nu vill jag bara att de andra två, som är på vift, också kommer närmare. Men det verkar inte så.
Nu kavlar jag upp ärmarna och tar ett ryck i källaren. Vi hörs lite senare. Ha en skön söndag...vare sig ni måste jobba eller är lediga.

Hemgjord thaimat....finns det något godare?


Kommentarer
Postat av: Millis

Nej det är nog det godaste! Mumma :D

2010-10-17 @ 12:56:52
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0