Regn hos mig.....

...och säkert hos er också. Vilket jäkla väder va...och vilken jäkla dag. Har stått och tittat på varandra hela dagen. Tja, det har faktiskt varit lite folk men ingen höjdardag. Värst av allt har varit regnet. Just nu vrääääker det ner. Vi sitter i vagnen och myser. P ska sitta vid datorn när jag bloggat klart och själv ska jag läsa min bok. Födelsedagsbok från P. Karin Alvtegens En sannolik historia. Har bäddat med svarta sopsäckar i bussen. Nu ska då madrassen inte bli genomblöt. Ja, nu har jag inte bäddat hela "sängen" utan bara kanten mot dörren, så nu rinner vattnet utåt iallafall. Ok...sammanfattning: Blött, tråkigt och hopp om morgondagen. Syns i morgon bitti då.....

Kommentarer
Postat av: brittmarie

kopparberg blir också regn på lördag men inte söndag

2010-09-24 @ 19:46:45
Postat av: Millis

Usch, låter ju inget vidare det där.

2010-09-24 @ 23:22:45
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0