Träningspass nr 1....

...och jag lovar inte att det blir fler, men jag hoppas. Ja, min träning hos sjukgymnasten missar jag inte men det där med att börja jogga, det vet jag inte hur det blir. I alla fall så har jag varit ut på en snabb promenad. Tänkte börja så. Mia Törnblom sa på sin föreläsning att hon inte hade sprungit på över 20 år när hon bestämde sig för att springa Tjejmilen. Efter sitt första joggingpass hade hon blodsmak i munnen efter 900 meter. Nu springer hon varannan dag och har klarat Tjejmilen två gånger. Det var då väl sjutton också om inte jag skulle kunna springa....säg....en kilometer så småningom. Ska ge det ett försök. Tog en bild för att bevisa att joggingskorna kom på.

Där satt dem!

Och det här är utsikten från träningspasset. Inte illa va?


Kommentarer
Postat av: brittmarie

herre gud va du är duktig!

2010-09-13 @ 11:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0