Energimyror i kroppen.

Vad pigg man blir av lite jobb.....Uppe med tuppen idag också...men betydligt piggare än vanligt. Idag ska vi till vår nya revisor. Den gamla har gett upp....Nejdå, hon hade bara för mycket jobb och undrade om vi kunde tänka oss att hitta någon annan. Så, nu ska vi dit....till den nya ,på Kupolen. Hoppas att personkemin stämmer bara. Det är det viktigaste av allt.

Var förbi på Lavendel&Romantik igår. Hon ville lägga en ny beställning på varor till påsken. Jag lovade att komma förbi idag med prover på det nya i sortimentet. Trädgårdscafét skulle också beställa varor idag. De hade sålt slut på blåbärssaften och ville ha lite nytt i hyllorna. Roligt. Nu börjar det röra på sig igen. Ser fram mot turistsäsongen...då lär vi få att göra.

Idag ska jag sitta och skriva nya broschyrer som ska skickas, och lämnas hos eventuella nya återförsäljare. Hoppas på fler. Med tanke på att ingen vi frågat hittills inte sagt nej, utan beställt, så tror jag på många fler affärer som vill sälja vårt sortiment i år.

En annan sak som hände igår, men som jag inte kan säga för mycket om än, var att vi kommer nog att få reklam på ett mycket bra ställe...kanonställe...Hoppas på det. Ni får veta om och när det blir.

Nu...väckning av P och lite planering innan vi måste iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0