Lycklig!

Måste bara tala om......jag har hittat bin....varroafria bin som jag får köpa. Gissa om jag är glad?

Igår slängde jag ut en fråga på min favoritsida på nätet:alternativ.nu.
Jag undrade om någon visste vart jag kunde hitta bin som var fria från viruset.

Snabbt fick jag ett tips på en man från Hudiksvalls kommun som hade bin. Jag slängde iväg ett mail...och i morse hade jag fått svar. Han kunde troligtvis hjälpa mig. Om tio dagar skulle jag höra av mig...för då visste han säkert hur mycket han kunde sälja.

Livet leker......här går det undan i svängarna. Så....om ett par veckor hoppas jag att vi sitter i bilen, på väg hem från Hudiksvall, med två (minst) välfyllda kupor i skuffen. Glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0