Morgonpyssel och DN.

Söndag, och sista marknadsdagen för den här helgen. Har varit ner och tittat så allt är bra...plockat in lite läsk i kylen och hejat på knallegrannarna. Idag blir det bra....tror vi. Vädret ser ut att bli fint och det brukar vara bra på söndagar.

Natten har varit snorig och hostig för P. Själv har jag klarat mig skapligt från hostan, men febern har funnits där hela tiden. Ingen av oss vill kolla hur mycket feber vi har. Det spelar liksom ingen roll...vi måste jobba ändå.
Vi klarar av den här dagen också...och när marknaden är över kör vi ner vagnen på torget. Det är ju torgdag måndag och tisdag. Lugnare än helgen blir det...garanterat.

Har just intagit en påse Modifast och läst DN. Hittade lite roliga recept på påskmat. Den här påsken kommer alla hem....alla, t om Alfons, Annas katt, som Lillebror längtat efter så mycket. Så jag ska laga mycket god mat har jag bestämt. Ska bli så härligt. På sista tiden har matlagningssuget kommit tillbaka. Liksom bakningssuget. Det var länge sedan jag tyckte det var roligt, men nu ska jag ta nya tag.

Höres ikväll då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0