Skitmarknad.

God morgon på er. Jag är kvar i Karlstad. Inte frivilligt kan jag säga. Munk- och langosförsäljaren, som jag pratade om igår, sålde munkar. Vilken soppa va? Jag var, och är förbannad. Tre munkförsäljare på 22 knallar. Det talar för sig självt. Jag ville konfrontera arrangören, men han höll sig undan hela dagen. Så nu har vi bestämt att vi inte ska åka på hans småmarknader längre. Finns ingen anledning att betala dyr marknadshyra för att sedan knappt få det att gå ihop. Jag var beredd att åka igår, men P fegade ur och ville att vi skulle stanna. Ok...han fick som han ville, men sen är det slutfjäskat. Vi mjölkar väl några hundralappar då...suck. Eftersom jag bloggar från mobilen så får det räcka för den här gången. Vi hörs igen när jag kommit hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0