Ångestmorgon.

Tjena......idag har jag ångest. Varför? Jo, inatt, när jag legat en stund och försökt somna började jag må illa. Jaha, tänkte jag...dags för magsjuka som alla andra då. Gick upp...och kom på att jag inte ätit något riktigt på hela dagen. Kunde det vara det som gjorde att jag mådde illa? Absolut...resonerade jag. Så....vid tolvtiden satt jag vid köksborde och åt......två pannbiffar....många klyftpotatisar....vitlökssås....och broccoli. Broccoli är väl nyttigt va? Fattar ni? En rejäl middag mitt i natten. Om jag mådde bättre sen? Skojar du? Fick lägga mig på soffan i vardagsrummet och försöka ta mig igenom natten. Det blev ingen magsjuka....men väl några till extrahekton runt midjan. Om jag mår bra nu? Nehej du....Enda trösten är att det slank ner broccoli samtidigt. Vilken jäkla tröst va? Nu får det väl räcka....måste jag söka hjälp tro.....? Behöver en egen matcoach. Ska önska mig en när jag fyller år....men det är långt dit...*suck*.

Dagens göromål: dusch, kaffe, hämta alla marmelader från vagnen och bära ner i källaren, diska munkdisken, bestämma vad vi ska äta!!!!!!! och så är det skidskytte på tv ikväll. Måste nog dammsuga också. Synes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0