Burrr.....


Där kom den.....inget att hymla om...jag ser ut så där....men jäkligt kul är det.
Idag har jag bråkat med datorn igen...f-n vet för vilken gång i ordningen. Nu börjar jag fundera på om det är min dator och inte Telia som är problemet. Ska be svärsonen tömma skiten och se om det hjälper. Om inte blir det väl nyinköp....va kul...INTE...för jag är absolut ingen teknisk människa och jag vill bara ha sånt jag är van med.

Annars då...ja jäkligt kallt är det. Men, egentligen är det bra. Man slappnar av då. Finns liksom inget annat att göra än att vänta in mildare tider. Det enda som stör mig är den där isiga, frusna ensamma strumpan som ligger mitt i gatan här utanför. Har sett den i flera dagar nu. Tyckte jag såg maken till den häromdan....kommer bara inte ihåg vart. Ska nog leta på den andra och para ihop dem. Om man kan, så vill man väl avsluta sitt liv med den käraste man har.....
Har just druckit frukost...i vardagsrummet. Vårt köksbord är belamrat med ett pussel. Det är vårt vinterpyssel, men som det verkar så får vi nog inta våra måltider fram till sommaren framför tv,n. Pusslet var himla svårt. Det går inte att se på bilden hur det ska vara...det är nämligen så nymodigt att bilden på detta pussel bara visar vad som hände strax före den bilden vi ska lägga. Klurigt det där.....

Jag klurar vidare här hemma en stund jag....så ses vi sen....å du! Glöm inte långkalsongerna om du ska ut....


Kommentarer
Postat av: brittmarie

du skulle filmat så vi fått se riktigt!!

2011-02-24 @ 10:43:00
Postat av: mariamarmelad

Det kanske kommer...det kanske kommer.... :)

2011-02-24 @ 10:52:01
URL: http://mariamarmelad.blogg.se/
Postat av: Inger

hahaha nu väntar jag verkligen med spänning på en filmsnutt ;)

2011-02-27 @ 02:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0