Då börjar det dra ihop sig då...

...inför avfärd till de djupa skogarna. Men först....alpint vm...på tv. Har just slafsat i mig en tallrik med stuvade makroner och grillkorv....P äter sin nu. Han var anmäld till en gratisturnering i poker på nätet!!! Som vanligt hörde jag svordomar från kontorsregionen och förstod att det gick åt pipan...den här gången också.....

Har bytt skor åt pappas häst. Köpte storlek 1 igår...men någon kom på att det kanske vore bättre med storlek 0, så det blev byte idag. Då kom jag på....måste det inte vara väldigt obekvämt att stå med skorna på dag och natt när man är häst? Kan ingen uppfinna hästskor som man kan ta av när man kommer in...i stallet? Tänk dig själv att klafsa omkring med vinterskorna på inomhus....speciellt när man ska gå och lägga sig.

Snöandet har gett med sig nu. Bara snövallar och spårigt på vägarna kvar. Vi ger oss iväg med goda förhoppningar om att komma fram välbehållna....med vagnen i upprätt läge.
Hör nog av mig ikväll igen....men i morgon lär det bli dåligt med bloggande...tror jag. Det bär mig emot att inte blogga varje dag, men jag har nog inget val....Skulle jag ändå få tid till det i morgon, betyder det att det inte går så bra med munkförsäljningen.
Hörs ikväll då....Bryt inga ben....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0