Fredagsmys.

Lite mys är det trots att vi ska iväg i morgon bitti. Har ätit hemgjord räkmacka, så det får väl duga. Nyss hemkommen från en chutneyleverans till Falun och så har jag räknat upp växelkassan för morgondagen. Allt klart, med andra ord.
Idag blev det klart med Motala folkracefestival och Vätternrundan. De ringde och frågade om vi ville komma i år igen.....? Så klart!
 Motala är bra plats att sälja munk på, men som ni kanske kommer ihåg så brukar det alltid strula till sig på något vis när vi är där. I somras var det ju den där arga gubben som inte ville låta oss sälja dricka. Till honom vill jag bara säga: Hoppa upp och sätt dig någonstans...vi syns i sommar!!!
I morgon åker vi 6.30, så ni kan inte räkna med att höra från mig förrän till kvällen. Normalt brukar jag ta med datorn och blogga från platsen vi är på, men nu kör vi en lite lugnare variant och bloggar vid hemkomst. Måste ju ha en liten mjukstart...eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0