Isgator.

Vilken tur att vi satte på vinterdäcken på munkvagnen igår. Det är isgator över hela stan...och så regnar det. Kan det vara våren som är på väg tro? Hur underbart skulle inte det vara....
Idag är det städning av vagnen som gäller. Har packat klorin, svinto och massor av trasor. Det ska väl räcka, jag har ju rengöringsmedel i vagnen också. Vill få det gjort nu på morgonen så jag kan ägna dagen åt schutney och städning hemma. Återstår att se om jag klarar av städningen. Den senaste veckan har jag haft jävulusiskt ont...på gränsen till outhärdligt, men jag gör ett försök...annars får P ta i lite extra. På tal om P....honom ska jag väcka nu, så vi får äta frukost ihop, för en gångs skull.
Syns när vi kommer hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0