Kvällsblues....

...eller också blir det en jädrans rocklåt...hårdrock kanske. Nä, idag blir det ingen nattmusik innan läggdags. Idag ska jag somna till tv:n...jag lovar.....Förutom stunden då jag satt på det mysiga kaféet idag, så har det bara varit jobb. Inget att orda om......
Morgondagen lär bli ännu mer hektisk. Munkmaskinen ska köras till vagnen...och lyftas in. Vet inte om jag klarar det nu för tiden...annars får vi leta hjälp för det måste vara två som gör det. Den är tung....väldigt tung. Munkmix och alla andra "tillbehör" ska också köras till vagnen och packas efter bästa förmåga. Det gäller att tänka på viktfördelningen. Sist men inte minst ska alla marmelader och safter packas in i bilen...men varnas det för kallgrader till natten får vi packa in det på lördag morgon....tidigt. Vi vill ju inte sälja frysta safter.
Nu tar jag kväller.....önskar bara att jag hade haft en OnePiece att ta på mig. Kanske något att sätta upp på önskelistan.....till nästa jul då. *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0