Man måste vara om sig och kring sig.

Vi har haft en diskussion här på morgonen.....Att det ska vara så svårt att argumentera för vissa. Det är bara nej, nej, nej som gäller.
Så här kan det låta: Jamen varför? Nej säger jag...jamen du måste väl kunna säga varför? Nej....jag bara tycker så....jamen VARFÖR INTE? Nej..... Suck.
Den här gången var det den där gamla önskan om en hund det gällde.....igen! Jag försökte med alla medel. Mår bra av promenader...min skada i nacken kräver rörlighet och då vill jag ha sällskap ute.....en hund till exempel....Lillebror (katten) behöver sällskap.....nej, nej, nej.
Hur det slutade den här gången? Jo,en kvinnas list övergår mannens förstånd. Ville ha omtapetserat i sovrummet och så blir det nu. Bättre nya tapeter än en hund resonerar P. Bra tycker jag och förbereder nästa investering här hemma. Sen...när jag verkligen vill ha den där hunden...då köper jag en...bara så där.


Kommentarer
Postat av: Lillemor

där kan man snacka kvinnlig list:-)

2011-02-24 @ 13:54:38
Postat av: Millis

Men det är klart ni ska ha en hund!! Mjuk och fluffig. Det kan han väl inte säga nej till!?

2011-02-24 @ 15:39:20
URL: http://ivarsgard.blogg.se/
Postat av: Inger

men gumman du kan få vara dagmatte åt Roffe när du är ledig och känner för att promenera. =)

2011-02-27 @ 02:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0