Musiksmak.

Vet ni vilka konflikter det kan bli när två personer med olika musiksmak sitter bredvid varandra vid varsin dator med spotify? Jag vet. Just nu spelas det Humhum från humlegården fyra decimeter till vänster om mig...själv spelar jag Viva la vida med Coldplay. Varför ska det alltid vara P:s dåliga musiksmak som hörs.....skruvar upp volymen extra......Måste nog skaffa hörlurar till honom. Varför jag inte ska ha några? Jamen jag har ju bra musiksmak jag!!!

Vi håller på att städa här....jag menar städar...på riktigt. Torkar skåpluckor och så där. Kom på att det var ett tag sen....Funderar bara över en sak....varför blir man så himla trött av det? Förr...när man var ung då kunde man städa hela huset på dagen...baka något gott på eftermiddagen och så börja tapetsera om på kvällskvisten utan att det bekom én. Nu ska det pausas hela tiden....ta några tag med dammtrasan...kaffe....diska en kopp...kaffe.....dammsuga ett rum...kaffe...ja ni fattar. Är det åldern...latmasken eller vad? I vilket fall som helst måste jag fortsätta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0