Plats nummer 15....

...i kön. Din väntetid beräknas till 16 minuter. Känns det igen? Jag känner verkligen igen lössen på gången. Idag har jag tillbringat många minuter med att tala med Telia igen......Tekniken funkar inte som den ska här hemma...och har aldrig gjort. Jag vet inte hur många samtal vi ringt, jag och P.....Nu har jag fått nog! Idag skulle jag se på tv innan P behagade kliva upp. Ingen idé med det. Bilden stod stilla hälften av tiden....gav upp och satte mig vid datorn....samma sak där...ingen åtkomst. Så, jag ställde mig i kö vid vårt tekniklevererande bolag....När de svarade sa jag som det var: Jag har fått nog! -Har ni bytt dosan? -JA...tre gånger....-Men jag kan inte se några störningar just nu.....Nehej, men det kan jag...kom hit och titta på vår tv eller på datorn då!!!!!
Nu skulle de skicka en "delningsdosa"...och på min uttryckliga begäran, en tekniker också. Det satt långt inne, men hon gick med på det...Vart har alla människor tagit vägen? Nu för tiden är det bara knappar som det trycks på här och där.....Som avslutning påtalade jag att jag i fredags ringde för att säga upp våra digitalkanaler...men se den gubben gick inte...vi hade bindningstid till i september.....!!!! Om vi betalar för att få något levererat då ska ni också sköta er del av avtalet!!!! Det slutade med att vi fick säga upp kanalerna nu...om vi ville. Bestämde oss för att avvakta tills teknikern varit här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0