Sista för idag...

Vagnen står i Sågen och fryser. -14 grader är det här nu, men det skulle bli mycket bättre i morgon. Hoppas på det. Magen är mätt efter en god fredagsmysmiddag hos mamma och pappa...tog mig t.o.m ett glas vin. Det var...få se nu....hm....undrar om det var i London i november sist jag drack något med alkohol i. Ja, det var det nog. Gott var det. Sover nog bra inatt. Motorvärmarsladden sitter i bilen och snart ska mariamarmelad dra sig mot sängen. Är så himla trött. Klockan halv sju i morgon bitti ska vi vara på plats. Nog för att jag brukar vara vaken den tiden, men jag brukar sällan ha något att passa då. Normalt rår jag över min morgon själv....Så, det blir lite ovant att skynda....Värre lär det väl bli för P...Hur ska han komma upp i tid...han som sover till framåt lunch normalt.
Som jag sa tidigare så blir det nog dåligt med inlägg i morgon, men kommer vi hem i vettig tid så ska ni få veta allt...om svenska rallyt....som om jag skulle veta något om det då...jag kan ju bara baka munk.
God natt med er....förresten...jag som är inne på det där med att leta lycka...hittade en lyckokänsla på vägen hit idag. Ni ska få veta det också...i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0