Snö...igen.

Ja, det var väl väntat...att det skulle komma mera snö....men inte så mycket. Visserligen är det vackert, men jag vill ha vår nu.
Har skjutsat Virre till bussen och det var med sladd på bilen jag tog mig genom stan. Dock var det lika för alla och vi tog det lugnt.
Idag vet jag inte riktigt hur det ser ut. Ska kanske förbereda inför helgens munkförsäljning. Det är ju lite som behöver köpas in.....påsar och strösocker vet jag i alla fall. Sedan började jag fundera på när jag torkade golvet här hemma sist.....inte nyss kan jag upplysa om. Kanske blir det till att ta ett tag med moppen också då.....
Kaffe har jag just druckit....tar kanske en påtår....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0