Spindeloffer!

Har ni sett dom där flugorna som brukar ligga döda på fönsterkarmen på våren? Tomma skal...utsuget innandömme av någon girig, hungrig spindel. Jag brukar förundras över dem...och nu känner jag mig som en också....utsugen fluga alltså! Totalt tom innvärtes...orkeslös, idébefriad och likgiltig. Va sjutton ska det bli? Behöver lite uppåttjack....alltså sånt som gör livet värt att leva...dvs....djupa diskussioner...vacker konst....intressanta program på tv.....susande tallar i djupa skogar....musspår över skaren....stjärnhimlar där mörkret gör att man ser varje liten stjärna....och så tystnaden.

Det var känslor och önskningar det. Nu till verkligheten: Clas Ohlson...Insjön. Tja, som vanligt där....lite mindre turister än på sommaren. Köpte present till svärfar som fyller 70 i morgon. Hittade dessutom massor av bra-att-ha-saker...men köpte inte en enda. Inte ens ett tuggummi blev det.
Virres friluftsdag blev inställd....han hann precis landa med bussen i Falun när det uppdagades. Han var inte allt för ledsen kan jag meddela.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kände ungefär så som dig mor. Men vet du vad jag gjorde? Jag läste ut Kay Pollack och har nu läst första kapitlet i the secret så nu är mitt humör på topp och jag är lycklig. :D att det kunde vara så lätt.

2011-02-24 @ 21:55:12
Postat av: Agnes

Jag kände ungefär så som dig mor. Men vet du vad jag gjorde? Jag läste ut Kay Pollack och har nu läst första kapitlet i the secret så nu är mitt humör på topp och jag är lycklig. :D att det kunde vara så lätt.

2011-02-24 @ 21:55:28
URL: http://pagnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0