Tidning och kaffe.

Söndag...igen. Nu för tiden är alla dagar den andra lik. Väntar och väntar på våren, som aldrig tycks komma. Ok, den ska väl inte vara här den här tiden på året....men vintern kom ju så tidigt så det känns som en evighet sedan man såg barmark. Nu vill jag ha värme.

Idag blir det tv....det är ju vm gubevars..och den där dammsugningen jag pratade om igår...den bara måste bli av idag. Dammråttorna är stora som jetplan vid det här laget. Kanske man skulle ta ett tag med snabeldraken nu...kanske får man upp resten av familjen då.....Men det är klart...8.35 en söndagmorgon....lite tidigt kanske.

Nej, jag ska ta och sätta mig med min söndagskompis...Dagens nyheter...en kopp kaffe...lite dator och så bara njuta av ledigheten. Dammsugningen får P ta när han vaknar....eller, rättare sagt..när jag väcker honom. Vi hörs senare då...när Sverige tagit guld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0