Zumba.

Ja...då har man provat Zumba då.....P sover fortfarande så jag fick börja själv...därav avsaknaden av bilder på oss. De kommer...lovar.
Ok...rapport: Svetten fullkomligt rinner om mig...jag har numera ingen koll på vad som är höger och vänster...låren värker...tårna har bytt plats med varandra och numera vet jag att jag knappt orkar lyfta armarna över huvudet....taktkänslan, som jag trodde var helt ok visade sig vara obefintlig och jag kan säga att jag är glad att jag provade hemma och inte drog iväg på något officiellt ställe. Har också kommit fram till att vissa möbler måste säljas om jag ska kunna få till det på vardagsrumsgolvet. Men så kul det var....känner för att köra ett pass till omedelbart...om jag hade orkat. Hur länge jag körde? Tja....det blev väl ungefär halva introduktionen...ca 10 minuter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0