Jakten på lyckan....

....såg ni programmet igår? En teori om vad som är lycka var Freuds: Arbete och kärlek...tja, kanske det. Jag måste i alla fall fundera ett tag till på det, men om han skulle ha rätt så kommer min dag att vara full av lycka. Jag ska nämligen jobba hela dagen...och kärlek får jag av den som sitter vid datorn bredvid...kan det bli bättre?
Idag ska jag ringa till Presenta i Leksand och höra om de funderat på att köpa in vårt sortiment. Har lite onda aningar...blir nog nej, men det har jag å andra sidan alltid kännt...hos varje återförsäljare vi frågat...och så har jag haft fel. Hoppas jag har fel idag också.
Natten har, som vanligt, varit full av maror...vart kommer de ifrån? Bara dyker ner i sängen olovandes gör de. Kan man inte prata med dem tro.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0