Sovit för mycket?

Idag har jag huvudvärk. Vet ni vad jag tror att det beror på? För mycket sömn! Konstigt va? Jag som aldrig sover annars, har somnat om i morse och sov till 11!!!!! Klockan 6 gick jag ner på stan och hämtade hunden Ella. Hemkommen gick vi och lade oss igen....mest för att Lillebror smög omkring som en konflikthärd i lägenheten och väntade på ett tillfälle att anfalla. Lugnaste stället var i sängen och där somnade vi. Skönt, men det gav en lätt huvudvärk. Det tar jag gärna.
Idag ska det bli pappersarbete...det som skulle ha blivit igår om det inte varit så att jag åkte på jobb. Vi ska också åka och hämta hem munkmaskinen för rengöring. Det är inte världens roligaste jobb, men det måste göras om miljökontoret ska bli riktigt tillfreds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0