Begravningsdag.

Ledig dag...den ska jag ägna åt att följa farmor till den sista vilan....Sorgligt...Hon fick ett långt och bra liv...blev nästan 96 år och det är av rent egoistiska skäl jag gråter i kyrkan. Hon finns inte längre i min vardag...men väldigt mycket i mina tankar. Jag visste att den här dagen skulle komma...men jag ville inte att den skulle komma nu....ville inte att den skulle komma alls.....

Vi åker mot Vansbro...jag, P och Kicki. De andra är redan där...eller kommer....

Innan sorgekläderna kom på var jag till soptippen....mitt favvoställe...skulle slänga lite suspekta saker. Som tur var jobbade det mest semestervikarier där...smög ner lite "fulsaker" i brännbart....hoppas de inte läser det här...lär bli böter i så fall....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0