Loppis.

09.16...pip....klockan tio hoppas jag det kommer massor av folk. Hela lägenheten är full av kartonger med prylar..prylar som jag hoppas någon annan har nytta av, för jag kan inte få plats med det längre.
Har packat och pysslat halva natten och hela den här morgonen. Tog dessutom en vända till tippen i morse. Nu har vi kört iväf 14 säckar med skräp. Aldrig mer ska jag dra på mig något onödigt. Nu är det konsumtionsstopp som gäller. Bara det allra nödvändigaste får inhandlas. Gud så skönt!

P och Erik är till Rättvik och jobbar idag. Själv ska jag ta emot hugade loppismänniskor. Allt är ju gratis så jag hoppas det kommer...åtminstone någon. Tog till ett säkert kort...bjöd in grannen nedanför, och kommer inte hon så kan jag ju alltid gå ner och dra upp henne.

Nu ska jag vänta in folk...men först kommer reportern från Dalabygden. Jag skrev ju förut att han blev intresserad av vårt nya liv...så nu ska han skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0