Slit och släp....

Leta på kartonger, hämta ner allt från vinden, köpa sopsäckar och soppåsar, tömma alla skåp och lådor, maila öppettiden för skänkabortdagen, kontakta Dalabygden, köra iväg sopor mm mm....det är vad jag ska göra idag...och lite till. Måste också hämta upp några bord från källaren att ställa alla saker på. På onsdag är det den stora dagen...gebortdagen. Då kommer det en massa människor hit som vill titta på det vi ger bort. Jag hoppas på massor av nya ägare till våra saker...annars måste jag åka till soptippen....

Men först är det en välbehövlig dusch som gäller...och att umgås med katten, som saknat oss något otroligt under veckan. Han har ju bara umgåtts med sina "syskon" och det är inte lika kul tycker han.
Vi hörs senare idag...då jag förhoppningsvis fått lite gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0