Dag 1 av Peace&Love.

Hujedanemej....nu är det ös. Hela stan börjar fyllas av människor. Med tonvis av packning drar de mot campingarna som finns över hela stan. Utanför oss är det funktionärscamping, så där fylls det på först. Redan i natt var det fest där.

Vi kom hem vid halv nio igår kväll. Ställde upp vagnen och städade den. Vid tolvslaget kom Fjalar från Sollefteå och Kicki var redan på plats hos oss. Det här blir roligt...men väldigt jobbigt. Jag vet från förr om åren hur trötta vi alla är när veckan är över.

I morse skjutsade jag Kicki till jobbet...åkte ner och kollade så att vagnen var ok och sedan tog jag en sväng förbi bagaren och köpte nybakat bröd. Nu ska jag och P ut på en inköpsrunda. Det ska inhandlas allt....läsk, ost, skinka, bröd, plasthandskar, hushållspapper, påsar....ja, allt.....

Nu kör vi....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0