Järvsö.

Samma duns av tidningen idag också....halv fem. Bara att kliva upp då och ta tag i dagen. Järvsö idag. Åker vid middagstid, men mellanlandar i Falun på 70-års kalas.
Solen lyser just nu, men nog ser det ut att bli regn alltid. Regnkläder med alltså. Ska bara städa undan lite här hemma, för när vi kommer hem på söndag kväll är det fullt av arbetare här...Fjalar kommer från Sollefteå och Kicki sover här under veckan. Hon ska jobba på sitt vanliga jobb på dagarna och sedan i munkvagnen på kvällar och nätter...tur de är unga. Jag skulle ha varit halvdöd efter en sådan vecka. Senare i veckan ansluter Petra från Solle också...så nog blir det fullt här.

Annars har jag mest flytten och villavagnen i tankarna. Det är bra för det är roligt. Jag planerar och inreder i huvudet så gott det går. Efter festivalen ska jag ta tag i det ordentligt. 1:a augusti blir det övertagande. Vad jag längtar! Har massor av planer och vill att tiden ska gå fort.

Nu sätter jag igång här hemma. Vi hörs ikväll igen. Tar ingen seg dator med mig, utan jag försöker blogga från mobilen.

Ha en underbar midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0