Kaos.

Dammråttor springer över golven...och hur kan det hamna så mycket spindlar i glasburkar? Hela hemmet är fullt av prylar som ska än hit..än dit och själv står jag mitt i kaoset och svettas. Hur i hela friden ska jag ro det här i land? Städar på lagret samtidigt som jag plockar fram små prylar som ska skänkas bort inför flytten...funderar ut priser på alla möbler och undrar över om tallrikarna får plats i skåpen i vagnen...kanske måste jag köpa en barnservis....Men helst av allt skulle jag vilja sova...länge och svettfritt....dröm va Maria...kommer inte att hända. Jag tar väl en runda till då...ner i källaren med saftflaskor...och bär upp termosar och kaffebryggare som Gabriel ska låna....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi gulligt ^^

2011-06-22 @ 21:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0