Lyckodag...igen.

I morse kändes det lite tröstlöst att åka ner på torget. Hade förra veckans torsdag i tankarna...segt. Det skulle visa sig att dagen blev allt annat än seg. Tydligen hade det gått ut på tv-reklam att det var bondens marknad på torget....P hade kö...jag sålde marmelad och saft för glatta livet...och livet lekte en dag till....

Nu har vi duschat...ätit och diskat...och om en liten stund åker vi till Motala. Abdul ska med...ja, han åker egen bil...det blir dalakaravan alltså....munkar och brända mandlar på Vätternrundan...kan det bli bättre?

Om campinglivet då...ja, huvudet är fullt av tankar...hur ska jag hinna...hur ska jag göra....vill flytta nu...Någon som behöver något? Hör av er....själv ska jag i stort sett bara spara några kalsonger...och mina lurviga tofflor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0