Villavagnsvisning och date.

26 grader inne...det är sommar igen. Varje vår glömmer jag bort hur fruktansvärt varmt vi får hemma när värmen kommer. Idag blev jag påmind igen....men vad gör väl det när man har så fullt upp att man knappt vet vad man heter? Packning och planering gäller ikväll. Det är mycket nu. Har t.o.m anställt ett av barnen två dagar nästa vecka för att om möjligt hinna ikapp. Det är Sweet Home Dalarna som tar tid. Beställningarna rullar in och jag hinner inte med själv.

Idag var det visning av villavagnen vi ev vill köpa. Visste ju att den var för liten....men när vi kom dit så verkade den större än vi trott....kan kanske bli något. Vi får se. Den såg skaplig ut och priset var väl ok. Fick en visning av vagn och omgivningar av kvinnan som äger vagnen nu. Vi såg servicehusets alla bekvämligheter med tvättstuga, kök, duschar och frysboxar. Kanonbra. Hälsade på ett par blivande grannar (kanske) och allt var toppen. Nu är det bara funderingarna kvar.

Imorgon....bondens marknad och avresa mot Malung. Lär väl inte bli så många blogginlägg...men jag ska försöka.

Kan det här månne vara vårt blivande hem? Vem vet.....

Lite lunch hann vi med. Fick med mig P på en "lunchdate" i vackra omgivningar.

Var då...Vattenparken naturligtvis.
Nu är det kväller......godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0