Black swan.

Filmkväll.
Om ni har möjlighet...och inte har sett den än....se Black swan. Kanonfilm...superbra...har allt. Till och med P satt kvar hela speltiden.

Jag gillar filmer där jag får tänka. Vill absolut inte ha allt serverat. Gillar filmer där det märks att någon har tänkt längre än till ordet pengar. Jag vill ha vackert foto...genomtänkt foto utan att det blir för mycket...naturligt. Det ska få mig att vilja stoppa bilden och njuta en stund av färger, former och vyer. Jag vill ha handling där allt inte är förutsägbart...där jag blir överraskad...där jag känner igen känslor och uttryck. En sådan film var det här.

Har just tagit min sista påse för dagen...med Modifast...och längtar efter...allt de lagade på Halvåtta hos mig ikväll....jag vill ha en frisckoburgare från Max (har ni hört den förut)...jag vill ha en bulle....vill ha kokt ägg...jag vill ha....va f-n som helst bara det går att tugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0