Busshämtning.

Värk...träning...trött....kallt...Bara gnäll idag va? Nä, idag ska det bli en bra dag.....hoppas jag. Ska hämta vårt andra hem idag...nämligen bussen som stått på verkstan sedan oktober. Nu ska den vara lagad...säger de. Pyttsan...det tror jag som jag vill på. Men hoppas kan man ju altid. Det ska bli så skönt att få städa ur den, packa sängkläderna och förbereda för turnén som börjar snart. Jag längtar verkligen efter att få krypa in i bussen och somna till regn på taket...eller fyllskallar som festar hela natten. Det är livet det!!

Ska också försöka få tag på fler bisamhällen idag. Det gäller att vara ute i tid och beställa. Alla vill ha.....Igår fällde vi ner "landningsbanorna" på våra kupor, så nu är det bara att vänta och se hur många som överlevt. Nu kan de komma ut och titta på våren.

Men nu blir det dusch efter dagens träning och sedan ska jag väcka P. Det börjar väl bli dags för honom att ställa in sig på andra tider, nu när vi snart ska ut på vägarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0