Fransk industristil.

Nu äntligen har jag kommit på det....En längre tid har jag velat göra om hemma, men inte vetat riktigt hur. Idag slog det mig...efter att ha hittat en inredningsbutik på nätet, att jag ska naturligtvis ha fransk industristil. Jag har funderat och funderat. I många år har jag haft lite åt det orientaliska hållet...och ibland har jag varit radikal i min inredning. Nu ska det bli andra bullar. Förstår inte varför jag inte tänkt i de banorna förut. Chabby chic är inte riktigt jag...och något traditionellt vill jag inte ha...så någon där uppe gav mig en vink...som jag uppfattade....och genast kom inspirationen. Vad skönt.


Så...är det någon som behöver lite överblivna möbler från Marmeladfamiljen så är det bara att höra av sig. Nu sätter vi fart...eller, rättare sagt, jag sätter fart. P lär väl bli så där lagom glad när han förstår innebörden av mitt beslut!!!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Fins bilder,din typ sv stil.Jag gillar det:)

2011-03-06 @ 01:46:31
Postat av: Hanna

Hej!!

Vilken fin stil ..

Exakt den stilen jag gillar .Gå gärna in på min nya blogg ..Kram Hanna

2011-04-16 @ 14:27:14
URL: http://eleonorahom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0