Granskottsmarmelad.

Samma sak idag....trött...värk, men GLAD och full av inspiration. Idag blir det ommöblering...tror jag. Lovar inget...men vill.

Den där Modifastpåsen tar knäcken på mig...har drömt om stora, hemgjorda vetebrödsmunkar inatt...stora som mattallrikar var de...och sååå goda. Men jag ger mig inte. Börjar redan känna mig mycket lättare i kroppen. Måste också beundra P som, varje gång jag ber om en Friscoburgare från Max, säger NEJ! Tack för att du är en sån stor nejsägare. För första gången i mitt liv gillar jag någon som säger nej!!!!

Har skjutsat Virre till bussen och snart är det dags för nästa taxiresa. Kicki ska till jobbet och har sovit här efter en föreläsning på Haga igår kväll.

Igår, må ni tro, hittade jag på massor av bra recept. Allt från granskottsmarmelad till senap och honungsgodis. Ska bli spännande att se vad allt smakar. Hinner inte få till det idag...granskotten har väl inte börjat spira än...men så fort våren kommer så....

En sak till innan jag slutar för den här gången....det är väl fettisdag idag? Tror det....Ät och njut...ni som får.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0