Ingen skog i sikte.

Det var inte lätt att hitta någon skog...och något tyst ställe...Vi åkte runt lite på måfå, men hur ska man hitta platsen man letar efter om man inte vet vart man ska leta? Så, det får nog bli vansbroskogarna för mig i framtiden också. Synd bara, för jag ville verkligen hitta en plats här också....som jag kan åka till, tidiga morgnar. Vem vet, kanske dyker det upp något bra till slut ändå.

I brist på tysta skogar åkte vi till min svåger i Islingby. Han putsade på sitt tivoli. Snart dax för oss alla att dra ut på vägarna. Vi pratade munkvagnar en stund. Vi har nämligen börjat prata om att skaffa en till....bara pratat...kom ihåg att jag säger det....pratat. Så, nu ska svågern också hålla utkik efter bra vagnar.

Det blåser ute idag...därför tänker jag inte sticka ut näsan mer...tror jag.

Kommentarer
Postat av: Millis

Skogförslag: Gyllbergen eller nånstans i björbo kanske?

2011-03-23 @ 20:41:59
URL: http://ivarsgard.blogg.se/
Postat av: Inger

Maria...när du har tid ska jag visa dig mitt komma-till-ro-ställe. Det är inte lätt att hitta en plats där man kan sitta i timmar och vädra både lungor och själ mitt i stan men den platsen finns.

2011-04-08 @ 01:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0