Internationella kvinnodagen.

Idag är det Internationella kvinnodagen! Det kan ni se på bilden här nedanför. För...som vanligt så får vi visa att vi kan...själv...Får köpa mig min egen blomma...eller vad det nu blir för snyggt som jag är värd. Förra året köpte jag en tulpan i kruka...och P frågade när det var den internationella mansdagen!!!! Svaret då blev...alla andra dagar på året. Som ni ser så har ingenting förändrats....Vad vore världen utan starka kvinnor? Om jag skulle ställa den frågan till P, så skulle han svara att världen vore ingenting utan starka kvinnor. Bra svar...för då får han sova vidare i sin sköna säng.

Jag ska väl slava vidare jag då.....och i morgon firar vi Internationella mansdagen va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0