Karaktärsfast!

Som tur var så kunde jag hålla mig från att äta något riktigt onyttigt inatt. Det var svårt, men det gick...man har väl karaktär!!

Idag känns det verkligen som vår ute. Det nästan plaskade om däcken på bilen när jag tog en sväng till affären och köpte ättika. Ättikan ska jag ha till städning. Har ni sett på programmet How clean is your home? Där änvänder tanterna ättika till så gott som allt, tycks det. Nu ska jag prova om det stämmer, att allt går bort med det.

Annars då? Tja...maran var bortrest inatt. Vete katten vem hon hälsade på istället. Skönt att jag slapp. Ska ägna dagen åt mina listor...ni vet...jag älskar ju att göra listor på allt som ska göras. Listor blir det...men det som står på dem kan det dröja med att få gjort. Huvudsaken att jag vet vad som ska göras...och att jag inte glömmer bort.

Dusch...kaffe...och sedan är det väl skidor på tv också...både längdskidor och skidskytte...vad jag har förstått av informationen från P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0