Migrän.

Nu måste det till stora förändringar. Varför? Migrän....igen. Andra gången den här veckan. Jag vet, att när jag får migrän så är det något som inte är bra. Kanske tänker jag för mycket på något...kanske är det för mycket att göra...kanske vill jag något som aldrig blir av....eller så äter jag fel...eller behöver mer motion. Vad vet jag...något är det i alla fall. Nu måste jag fundera ut vilka förändringar som ska göras. Kanske ska jag börja med att INTE skura badrummet med tandborste en fredagkväll!

Idag blir det mycket tv...mycket solljus...mycket energi (känns så nu)...det blir lite matlagning...lite städning och lite listskrivning.

Och så ska jag göra något jag längtat efter...vet inte riktigt vad än, men i en av mina favoritbloggar (I en annan del av Skålö) uppmanas vi läsare att göra just något vi längtat efter....och det ska göras just idag...bra idé tycker jag och funderar vidare på vad....rapport kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0