Mönsterdjup.

Jamen vilken dag va? Nerverna på helspänn under hela skidåkningen på tv....nerverna ilsket pulserande i tinningarna efter ett snack med delar av släkten....vad det handlade om ska jag inte gå in på här och nu.
 

Surfade runt på nätet en stund och hamnade på en sida som hade reklam för ett medel som tog bort celluliter. Bli av med celluliter stod det. Varför ska man bli av med dem? Om jag inte hade mina celluliter skulle jag ju inte veta hur gammal jag var. Det är genom djupet på dem jag mäter min ålder. Ungefär som man mäter mönsterdjupet på bildäcken. Om jag bara skulle gå efter hur jag känner mig så blev det 17 ena dagen och 70 den andra.

Nu ska jag ut och ta mig lite frisk luft...på tiden det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0